ДОСТАВКА

Забрати замовленний Вами товар ви зможете такими способами:

  • Нова Пошта: поштомат, відділення, кур'єр.
    Безкоштовна доставка при умові замовлення від 5000 гривень.
  • Самовивіз з нашого офісу в Києві, вул. Велика Васильківська, 77А, КиївЯк проїхати?

 

ОПЛАТА

Ви можете оплатити Ваше замовлення такими способами:

1. Безготівкова 

Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку юридичної особи. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.

2. Оплата карткою на сайті

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:

Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Оплата карткою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

 

ПОВЕРНЕННЯ

Я можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю обміну чи повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.
  • Обмін чи повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновку / акту сервісного центру авторизованого виробника Товару, за виключенням випадків порушення правил експлуатації.

Але якщо Товар не працює, обмін або повернення Товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.